Varför ska de vara såhär? Jag älskar ju dig som in i helvete!<3 Jag njuter varje sekund jag är med dig. Jag älskar att hålla om dig och jag vill aldrig släppa taget om dig! Du lyser upp min dag, du är den personen jag älskat mest i hela mitt liv. En person som jag aldrig vill försvinna. Jag vill alltid ha dig vid min sida. För jag älskar dig så! Vi har så många minnen ihop och varje gång jag tänker tillbaka gör de ont i mitt hjärta. Jag klarar inte av ett fortsättande liv utan dig. De känns redan helt tomt i mig vilket jag inte vill att de ska göra, för den platsen har du tagit. Jag kan knappt andas utan dig, jag känner redan att mitt hjärta håller på att brista och gå i tusen bitar. Alla planer vi haft i framtiden tillsammans, ska de bara slängas åt sidan? Det är inte så enkelt. Jag vet att de är även svårt för dig, men jag känner att mitt liv håller på att dö ut, jag vet knappt vad jag själv heter längre. Caroline, jag klarar mig inte utan dig. Du har betytt så himla mycket. Snälla. Snälla snälla snälla låt mig inte dö!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0