Helgens Händelser

Tjenare! I Fredags var jag med min underbaraste Caroline och sov över där, hennes pappa hade fest så vi kunde inte sova på ett tag där xD men de funkade till slut;) eller aa, sova o sova haha! Igår va de lördag och då såklart så vakna jag upp hos Caroline, sen va vi i stan ett tag på eftermiddan! Sen efter det åkte jag hem och käkade göttigött midda med familjen eftersom min pappa fyllde år:) Sen direkt efter middan drog jag ner till Kungsbacka och va med Linda och Selma, rätt segt, men vi pratade mycket och sånt och de va ju ändå mys:) Sen va jag la hemma runt halv 1 tiden efter jag hade vart i Kungsbacka! Sen idag har varit ett helvete! Vakna av att Coffe ringde mig, så när jag ligger och pratar med honom så skulle jag sträcka på mig lite, och då knakade de till i nacken som fan! Jag fick nackspärr:( Sen kom Coffe bara nån timma efter samtalet. Jag hade så jävla ont i nacken så jag har bara vart på dåligt humör idag. Sen blev de gymmet med Coffe men jag gjorde inte så mycket eftersom jag hade sån värk. Efter det åkte jag hem för att övningsköra, haha, skitdumt att man inte kunde titta bakåt ordentligt, gjorde så jävla ont att vrida på huvvet XD aja, men de löste sig. Sen har jag inte gjort nåt mera idag, får se vad som händer resten av kvällen, antagligen inget alls. Imon ska jag till körskolan igen och köra med han som äger hela körskolan och så ska han se hur jag kör och se hur många fler lektioner jag behöver ta! Och efter det kanske Caroline kommer hem och sover här:)<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0