Inte bra!



Jag hade ett löfte under sommaren, att sluta röka. Jag kan säga att de är väldigt svårt, sjukt svårt. Speciellt när man väntar på bussen eller pendeln när man står helt ensam och ingen att prata med, då är de så jävla gött å ta en cigg under tiden, men de är just det som är de farliga. Samma sak på fester, men på fester tycker jag allvarligt att det är ok att röka. Jag tänker inte ens på konsekvenserna när jag väl röker, men sen när jag ser en bild på en rökares lunga så mår jag direkt dåligt. Och de e ju klart man inte ska må dåligt av en sak som man inte ens behöver, eller aa, jag behöver ju det får att må bättre på sätt och vis, jag blir gladare av det, men antagligen blir jag inte lika glad i slutändan när man ligger på sjukan med lungcancer. Nepp, de får bli ett slut med detta tycker jag. Jag ska försöka på nytt att sluta men jag kan inte lova att de kommer hålla. Jag har som mål just nu att senast till nyår detta år så ska jag från och med då sluta röka. Även ni som läser detta, mina kompisar, tycker jag också ska ha ett litet ansvar om mig. Om ni väl ser mig ta en cigg efter nyår så slå till mig för helvete! Släng mitt ciggpaket! Fimpa fimpa fimpa!



Kommentarer
Postat av: Linda - Livet är rosa!

Jag tjatar på dig varje gång, men då blir du bara sur..

2009-08-10 @ 21:33:10
URL: http://peassyster.blogg.se/
Postat av: caroline

om jag ser dig med en cigg från och med NU slänge jag den ! och hela paketet och skiter i om du blir sur. :)



pusspuss älskar dej

2009-08-10 @ 21:33:56
Postat av: Anonym

Gött! :D

2009-08-10 @ 22:55:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0