Jävla buss

Tjenare! Imorse eller aa rättare sagt på förmiddan så skulle jag ta och åka till Stora Holm för att göra halkan. Så när sätter mig på buss 312 mot Marstrand så kör den jävla bussen bara förbi Brantingsplatsen där jag skulle av. Jag fattade verkligen ingenting. Så plingade jag direkt efteråt och sen gick jag fram till buss gubben och fråga vart nästa stop va: Kungälvs motet! JIPPI va skoj! De e verkligen helt fel jävla håll. Så jag va tvungen att åka tillbaka till Brantingsplatsen och sedan kontakta pappa om han kunde köra mig till Stora Holm. Som vanligt tack vare min snälla pappa kom jag med god tid till halkan men dock tog jag upp mycket av hans arbetstid vilket inte är bra. Men fan vad nervös jag va att missa halkan, de e ju fan inte billigt om man säger så, 6 700 spänn tror jag den kosta. Aja, men jag hann i tid och halkan e klar nu iallafall!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0