Kulturkalaset?

Jag tycker de e löjligt att dom döpt om Göteborgskalaset till Kulturkalaset, jag vet att jag e lite sen med att säga de eftersom de har hetat så i nåra år nu. Men jag menar... va e skillnaden? Jag tycker de låter roligare och större på nått sätt med Göteborgskalaset än Kulturkalaset eller har jag fel? När jag va lite mindre tyckte jag de lät askul med Göteborgskalaset, men nu låter de som man e påväg till nåt som handlar om kultur?:S haha. Jag vet inte varför, men de e bara så!

Kommentarer
Postat av: Linda - Livet är rosa!

Martin, det är massa kultur under Kulturkalaset, va du ens där igår och såg något?

2009-08-15 @ 17:23:13
URL: http://peassyster.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0