Tråååkigt!

Fan vilken händelsefri helg de har varit. I fredags va man på "Kulturkalaset" som jag fortfarande kallar för Göteborgskalaset. De va alldeles för mycket folk där så man blev bara stressad. Sen blev de inte ens så att vi kroga eftersom krogerna va fullpackade. Och igår satt jag framför datan till 3 i bara kalsonger och sen åkte jag hem till Elinor och såg film med Coffe och Karin. Givetvis va de ju mysigt men... jag vill ändå att de ska hända nåt mer. Äckligt jävla skitväder va de igår också. Och idag e ju nästan detsamma. Jag vaknade kvart över 2 och nu sitter jag här och har inget att göra och skolan börjar imon med på köpet. Just nu allvarligt talat längtar jag efter skolan eftersom man då har nånting att göra på dagarna, eller va tycker ni?


Kommentarer
Postat av: Linda - Livet är rosa!

SKOLA <3

2009-08-16 @ 23:58:34
URL: http://peassyster.blogg.se/
Postat av: viktor

du e galen :O

2009-08-17 @ 00:06:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0