Fail!

Jag trodde jag gjorde en tabbe förut på bilskolan! Jag skulle göra en fas utbildning på datan med massa frågor, 780 frågor! AMAGAD! När jag hade gjort klart det idag så började jag på ett annat test så länge för jag hade inget annat att göra, men sen orkade jag inte hela jävla testet så jag avbröt testet. Så ser jag att alla mina svar på hela fas utbildningen på 780 frågor hade försvunnit! Fyfan!! Jag får fan panik, jag orkar fan inte göra allt IGEN! Så jag hoppas bara att de var ett tillfälligt fel så allt e tillbaka imon. Om de inte är det då kommer jag fan säga till dom att jag orkar fan inte göra om hela skiten. Aja, allt brukar ju alltid lösa sig i slutändan!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0