Fartfylld Helg

Mycket som hänt nu under helgen, började med att i fredas drog jag, Coffe, Oskar, Elinor och Sahra till Frillesås där de var förfest hemma hos Robin, as nice^^ Sen tog vi bilarna till Åsa kalaset och de blev en jävla massa dricka och dans! Skit skoj kalas säger jag bara, värt att åka dit nästa år igen:)




Hemma hos Robin:)



Inne på Åsa kalaset! Trevlig tjejer haha^^



Översikt på kalaset, en jävla massa folk och Arvingarna spelade!

Okej, sen blev de en fin bakfylla på lördagsmorgon, först va ju tanken att vi skulle dra på Åsa kalaset igen eftersom de håller på i två dagar, men vi orkade inte eftersom vädret va ju inte de bästa, så under dagen så va jag, Robert, Coffe och Robin ute och körde bil, as skoj när Robert mona framför en gammal kärring som vi drog i 120 eller nåt, haha, fan vad jag skratta! Japp, efter denna roliga insident så åkte jag och Coffe hem till rötna Lindome. Sen fick jag ett samtal av Mikael att de skulle vara lite partaj nere hos Pontus, jag kände mig verkligen as seg och visste inte om jag orkade, men så kom jag på: va fan ska jag annars göra? Och de blir säkert lite skojigt. Så jag drog dit på lördagskvällen. Jag kan säga som så att Mikael blev nog fullast av alla, han spydde typ 4 gånger som ett jävla as xD De va faktiskt lite skoj *skadeglädje*!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0