Hatet

Nu börjar jag bli mer och mer hatiskt till detta jävla samhälle vi lever i. Just nu tänker jag på branden i Rinkeby där en
mamma och fem barn dog (vanlig svensk familj SÄKERT). De jag blir så jävla sur över är att när de jämt handlar nåt om blattar då ska de helt plötsligt vara katastrof. Hade de nu varit en vanlig svensk familj hade inte de blivit sån stor grej utav de förutom en stor sorg och blommor. Men när de väl gäller blattar då jävlar i mig ska alla andra gjort fel. Dom sa att brandmännen sa på svenska till familjen att hoppa och att de nu tagits upp pga av att dom just sa de på svenska så dom inte förstog, MEN FÖR HELVETE VI LEVER I SVERIGE OCH I SVERIGE SKA MAN LÄRA SIG SVENSKA?! Eller har jag fel? Jag blir bara så jävla förbannad att svenskarna ska få skulden till allt. De e brandmännen som gjorde fel, aha, men vem fan vad de som tände eld på skiten då? Hade jag vart brandman i den situationen hade jag gärna tat med mig en solstol och drink och satt mig utanför att titta på av glädje. För jag hade fan inte tagit risken eftersom att "svenska medborgare" kastar sten på brandmännen som de hände i Hammarkullen (Mycket vacker svenskt villaområde har jag hört). Om ni nu tror att jag är rasist bara för att jag skriver så här så kan ni glömma de direkt. För att man tycker ont om blattar och deras vidriga beteende så är man inte rasist. För de finns flera blattar som säger att dom hatar svennar, men de e tydligen inte rasistiskt. Sen säger vissa: "Hade inte blattar funnits hade ni aldrig haft kebab" NÄMEN oj då! Vi hade inte haft nån kebab! Va synd då! Hade vi inte haft blattar i vårat land hade vi inte behövt betala skatt till svin som bara förstör vårat land genom våldtäckter, rån, stöld och misshandel och detta är faktiskt tekniskt bevisat att invandrare begår såppas mycket grovare och fler brott än svenskar. Jag är inte rasist. Jag ser bara vad som händer med vårat land. Jag kan till och med säga på rak arm att jag blivit slagen (kan tolkas misshandlad) av en blatte, konstigt eller hur? Jag är en ingen rasist, mer nationalist eller realism! Utan invandrare= Ett bättre Sverige!

Kommentarer
Postat av: victoria

så jävla rätt! de e helt sjukt samhälle vi bor i. blir ju förfan mörkrädd så fort man åker buss :O hit upp kommer dom aldrig komma iaf. de får vi se till

2009-07-28 @ 17:47:41
Postat av: Linda - Livet är rosa!

Kanske är bäst om du som svensk lär dig svenska själv först.

2009-07-29 @ 22:48:15
URL: http://peassyster.blogg.se/
Postat av: Christoffer

Fan, så jävla rätt Martin. Jag har inget emot invandrare, men det är just det här som är felet. De förväntar sig att vi ska rätta oss efter dom. Jag menar vafan, ska brandmän kunna vartenda språk på denna jord för att klara yrket. Självklart inte, de är fan inga tolkare och i en sådan panik situation har man nog ingen större lust att ställa sig och försöka kommunicera på andra språk.



En sak till, vi får fan inte ens ha den svenska kronan på våra mynt längre för att det är kränkande mot invandrarna i landet. Vafan är det frågan om!? Får inte Sverige vara Sverige längre? Till och med nationalsången begränsas, den får inte sjungas vid öppna evenemang längre utan man måste få tillstånd till det, bara för att det är kränkande...?



Det är lite synd faktiskt för att invandrarna som sköter sig märker man inte av. Utan det är blatte stereotypen man ser och lägger märke till, de som kör sina mitsubishi colt med 3 tums avgasrör som låter skit, de som hetsar i på de flesta ställen man kommer till, de som begår grova brott, de som förväntar sig att man ska rätta sig efter dem...



De får gärna komma till Sverige, men då ska de fan rätta sig till vårat samhälle. Vi ska inte behöva lära oss arabiska bara för att de bor här, det är på tiden de lär sig proper svenska!



Ha det fint Martin.

2009-08-08 @ 13:34:07
Postat av: Linda - Livet är rosa!

På vilket sätt "äger" Christoffer mig här? Jag har inte ens yttrat mina åsikter om det hela?

2009-08-16 @ 23:59:51
URL: http://peassyster.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0