Min tisdag

Yeye, då har man skaffat en ny blogg, eftersom jag inte orkade med den andra så mycket (HEHE) jag typ skrev en mening på den första bloggen jag hade sen blev de inget mer med de, men nu ska jag försöka iallafall börja med detta som alla tjötar om, bloggar hit och dit, jaja, de får bära eller brista!

Kan börja skriva lite om min dag idag, den har la varit hyfsad ändå, vaknar vid min normala tid på dygnet som vanligt, runt 2 tiden på förmiddan, de e bra med sömn tycker jag. Sen har jag suttit framför min underbara data som jag aldrig komma lämna haha. Sen va de planerat att jag skulle till min flickvän Caroline på kvällen, men de blev aldrig så bara för att de blev allt för stressigt både för henne och mig eftersom hon ska till Turkiet imon, och sen kommer jag typ inte se henne på 3 veckor:( fan vad jag kommer sakna henne! Men iallafall så va jag ute och körde bil istället med pappa. Redan nästa måndag börjar min intensivkurs för körkort uppe i Kungälv, så körkort e på G nu;) Och nu sitter jag här i mitt ganska stora rum *bortskämd* och segar och lyssnar på Hardcore Superstar som jag även ska se live till oktober, de blir nice:D jaja, har inget mer att säga om dagen tror jag, ni får ha de gött!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0