Varberg + en konstig kväll!

Nu har jag nånting verkligen att berätta om. Först på dagen igår så blev de att min familj åkte ner till Varberg, så jag fick följa med eftersom min mormor fyllde år. Nere i Varberg besökte vi marknaden som är där varje år, helt hokus pokus träffade jag Niklas och Johanna:D bara så liksom, jag va skitglad att se dom två så vi pratade jätte mycket. Efter marknaden blev begav vi oss till Björkäng för att endast käka pizza, så vi va där runt kanske 1 timma. Efter pizzan va de raka vägen hem.
När jag väl kom hem så ringer Viktor och frågar om jag vill hänga med in till stan med Henke och bara chilla lite, ja ba: aa visst! Så vi åker in till stan runt 6 tiden. Sen när vi kommer fram så drog vi direkt till ån i Göteborg och satte oss där och drack nåra öl, eller aa, rättare sagt Henke och Viktor som drack öl då!



Yeye, de va ändå rätt soft att sitta där och samtidigt lyssna på Deep Purple som spelade på Trädgårn, men sen begav vi oss istället till ett ställe som heter Que Pasa där Cornelia jobbar, så satte vi oss där i baren och tjöta lite med henne, sen så tänkte vi: fan, de skulle va gött med lite mer öl! Så vi alla 3 beställde in var sin stor stark. Sen efter den första känner jag som alltid att jag vill ha mer! Så jag tog en till öl, sen höll de på såhär tills jag hade brännt 180 spänn på öl, 29 spänn st kostade en öl, så de blev ju runt 6 stora stark inom loppet av 1,5 timma. Så jag blev ju ganska glad i hatten om man säger så! Så de blev faktiskt en liten lillördag för mig xD Full o glada så åkte vi hem runt halv 12 och jag va hemma runt 1, en riktig konstig men rolig kväll:D



Öl e fruktansvärt gott!<3








Kommentarer
Postat av: Linda - Livet är rosa!

Viktor får ju inte ens dricka?!

2009-07-16 @ 15:28:50
URL: http://peassyster.blogg.se/
Postat av: viktor

snälla, använd inte ordet lillörda ;)

2009-07-17 @ 00:24:25
Postat av: Sandra Jansson

lägger till dig på min blogg :)

2009-07-18 @ 01:14:42
URL: http://zebrajansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0