Veckans Händelser!

Jaha, då va de söndag igen! Och jag tänkte berätta lite vad som hänt under veckans gång. I måndags började jag på körskolan (de suger verkligen kuk) xD tack vare de måste man gå upp varje jävla dag runt 8-10 tiden på morgonen, AAASS segt! Sen träffade jag Caroline efter körskolan på torsdagen! Sen på fredagen träffades vi igen och jag sov över hos henne:) Vaknade sedan upp vid kanske 10 på lördagen eftersom Caroline skulle börja cykla med sina 2 kompisar till Norge:S alltså fatta hur jävla långt de e? Fast jag tror på att dom kommer klara det, för dom e redan i Uddevalla just nu så =) Hon har beräknat med att resan skulle ta runt 5 dar till Norge, så man får ju se hur de går=) Sen på eftermiddan så badade jag, Mikael, Coffe, Viktor och Jocke i barnsjön, faktiskt inte så kallt som man tror:O vi va i ett tag! Sen efter det åkte jag hem. Sen ringde Viktor och frågade om jag ville hänga med Henke och Coffe in till stan och bara chilla, dricka och snacka lite med varandra, så jag hängde med dom=) haha, Henke blev ganska dragen faktiskt xD




Sen i stan hamnade vi på Que Pasa först och drack nåra öl. Sen bar de av till Avenyn och donken fan;D sen efter vi hade tryckt i oss 10 cheeseburgare drog vi ner till Golden Days och hälsade på Sandra och Rebecca som var där! Sen på pendeln hem träffade vi två as käcka pojkar som hade snott en rosa kudde av nåra fjortisar xD Vi kallade dom för Rolf och Nils=)

Japp, de var lördagen det! Och idag har jag inte gjort mycket, bara hjälpt till hemma med att måla garaget är de ända jag har gjort. Och snart blir de göttigött midda och sen blir de väl ut och övningsköra!

Kommentarer
Postat av: Linda - Livet är rosa!

HAHAAHHAAH, du säger att min blogg är tråkig och att jag bara skriver vad jag gör. VEM är det som enbart skriver vad han gör egentligen?

2009-07-26 @ 20:14:29
URL: http://peassyster.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0