Aomen

Då va det måndag, skola och skit som man inte orkar med. Fick reda på massa saker som jag hade glömt under helgens gång. Vi skulle ta poträtt bilder idag, så kommer jag med världens pubertets mossa i ansiktet. Så aa, de va ju lite fail. Sen har vi massa läxa och prov som vanligt. Fy fan för måndagar, men söndagar är faktiskt värre tycker jag. Det är en sån dag man aldrig gör nånting på ändå. Man bara är hemma och slöar. Då är det faktiskt roligare att dra till skolan och dampa sönder med alla trevliga klasskamrater. Hmm... vad ska jag mer tillägga? JO! Frölunda suger. Förlust mot Luleå, utklassning ta mig fan. Och IFK vann mot Gais, det va också synd. Japp japp, men ja, vad händer i veckan för mig? Ja, ingen aning. Men så här kanske den ser ut för mig:

Måndag: Det är idag, så fuck that.
Tisdag: Imorgon läxa till religionen, fy fan
Onsdag: Inget spec, funderar på att dra till Göteborg och se DLK på Sticky, men får se med det.
Torsdag: Prov i el, helvetes jävlar vad det kommer gå åt helvete.
Fredag: Supa, slåss och se Hardcore Superstar i Lisebergshallen, WOHO \m/
Lördag: Inget planerat, nån som vill göra nått då eller?
Söndag: Sitta framför datan och leka med navel-ludd!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0