Glasögon?

Idag va jag med min mamma och lillasyster på en synundersökning. Mitt resultat blev att jag ser 70%, vilket innebär att det inte är så bra men samtidigt inte jättedåligt. Hon som kollade min syn sa iallafall att jag inte behöver ha glasögon när jag kör bil, men att de hade vart bra. Så jag har faktiskt beställt ett par glasögon nu. Men frågan är hur ofta jag kommer använda dom. Hon sa att jag kan ha det då och då te.x när jag kollar på tv eller när jag läser osv. När jag stod där och testade glasögon kände jag inte igen mig själv. Såg ut som en jävla nörd. Så vi får se hur de blir i framtiden, glasögon eller inte?


Kommentarer
Postat av: Linda - Livet är rosa!

Jag ser ut som en pluggis (vilket jag kanske också ´är) i glasögon. Vi kan vara brillmongos tillsammans =).

2009-10-29 @ 17:51:39
URL: http://lindaviola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0