Hoppsan!

HAHA! Nu har jag inte skrivit på skitlänge! Jag orkade aldrig skriva nått ändå! Ska försöka komma igång åter IGEN. Hmm... de har hänt en del sen jag skrev sist, jag tänkte att jag kunde göra upp en lista på ett ungefär vad som hänt under dessa senaste veckor!

1. Massa jobbiga saker jag gjort i skolan, inget kul att höra på ändå så de behöver ni inte bry er om!
2. Festade lite smått förr förra fredagen. Så full har jag ALDRIG varit innan. Jävla sprit säger jag bara! Hade inget minne dagen efter vad jag hade gjort eller sagt.
3. Skaffade körkort förra veckan på torsdagen! Verkligen skitkul att äntligen kunna köra själv.
4. I fredags va Hanna här och sov över, jättetrevligt att äntligen kunna vara med henne.
5. I lördags va de kalas hos Elinor eftersom hon fyllde 18 förra veckan. Massa tårta och spel!
6. I söndags va jag ute och körde mycket bil. Va med Julia och Amanda. Slutade med att jag fick punka på bilen. Efter att min pappa hade kommit och hjälpt mig med att byta däck så hade de hänt en olycka på Hällesåkersvägen så vi fick vänta ca 30 min där med. Segt men händelserik söndag.
7. I måndags va jag på fest med Viktor. Halloween fest. Trevligt folk och så men blev ganska trött efter kort tid eftersom jag fick vara nykter, hade bilen med mig.

I stort sätt har bara detta hänt under 2 veckor som är roligt att höra. Just nu har jag tryckt ner mig en hel glasslåda för mig själv och sitter här och njuter av lovet som snart faktiskt är över. Men man ska inte tänka negativt. Borde egentligen plugga matte B och larm. Men jag orkar fan inte ens öppna böckerna. Imon ska jag kolla min syn med mamma, får se hur de kommer gå! Jag kan nästan garantera att min syn är dålig. För det har jag märkt. Så vem vet, imon kanske jag har glasögon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0