Så är det

Hallå eller, idag har jag haft ont i nacke, fötter, och hals + att jag va trött och va en aning bakis efter gårdagen! Hardcore Superstar va grymma! Så jag har faktiskt varit hemma hela dagen för en gång skull. Riktigt kul när vi träffade en pundare vid namn Alvin som berättade om hur många han skulle kunna slå ner om han va nykter och att han hade dödat folk och grejer. Sen somnade han vid Coffes bröst så sött, haha. Näe, men de va riktigt kul igår. Bra spelning överhuvudtaget.



Sen nu precis har jag kollat på fotbollen och druckit bärs med fadern min. Sverige förlorade med 1-0 mot Danmark. Riktigt tragiskt eftersom Sverige hade gjort 2 mål om inte de hade blivit offside och att bollen va över linjen. Men men, sånt är livet! Jag älskar mitt Sverige vilket fall som helst!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0