SkobbarN

Haha nu har jag vart hemma idag från skolan. Orkarde inte gå upp typ. Så nu sitter man här helt ensam och precis ätit frukost, 4 polarbröd med ost och ett glas äpple/vanilj youghurt, mm, så gott! Varför jag stannade hemma idag va nog också dels att plugga till provet som vi har imon, men jag vet inte om jag orkar komma till skolan imon också. Så jag kanske gör provet en annan dag istället! Fan vad jag längtar till helgen!

När jag ändå hade så här tråkigt har jag vart inne på olika hemsidor och kollat lite. Hittade en fräck bild på Facebook där jag va med! Från då Lillasyster spelade på Liseberg, haha, jag ser inte klok ut!


Kommentarer
Postat av: Linda - Livet är rosa!

FYYYY DIG!

2009-10-07 @ 19:45:37
URL: http://lindaviola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0