Valhalla

Tjena! Badade idag med Fröjden och Viktor i Valhalla. Gjorde inte det så länge men ändå. Dom öppnade hopptornen och jag hoppade från 7:an för första gången. Har aldrig varit på ett ställe med högre än 5 m så de va ju kul att prova på. Efter det drog vi kebab/korv och pommes till lunch, redigt gött!

Just nu gör jag inte så mycket. Hoppades på att nått kul skulle hända idag men de verkar inte som de blir det. Finns ju ingen som har lust att göra nått med en så. Just det, haha, kan berätta också att jag krockade lite lätt med bilen förut. Skulle backa ut från våran parkering, verkligen skit tajt mellan träden och allt möjligt så man måste vara jävligt försiktig. Men jag fick typ lite brått av nån anledning så jag körde in i dragkroken på våran husvagn lite lätt. Blev lite småmärken på den kåpan som sitter längst ner på bilen. Inget direkt synligt ställe och de blev ju inte så mycket, men så jävla klantigt och onödigt. Jag har fan haft otur när jag kört bil de senaste. Får hoppas på mer tur.

Imorgon är det Halloween och jag funderar starkt på att kanske dra ner längre ner i landet och gå på en lokalfest som ska vara nere i Åsa tror jag det var. Självklart står man ju då på gästlistan höhö. Men jag får se hur det blir imon. Hade la inte så mycket mer att tillägga om den saken.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0