Comeback!

Herregud, nu var det ett tag sen man va inne här. Tyvärr som jag redan hade en aning om så tröttnade jag ganska snabbt med att blogga, dels för att ingen kommenterar typ och dels att vem fan bryr sig om vad jag skriver? De e så jävla mycket roligare med Facebook eller Bilddagboken. MEN nu ska jag försöka komma igång igen och hoppas på att de blir fler inlägg. De har ju hänt ganska mycket under den tiden jag inte skrivit, mycket festande, varje helg faktiskt. Fick till och med reda på en hemsida att de e farligt så mycket som jag dricker, and i say: I DONT CAAAAARE, haha. Men men, nu ska jag nog dra en runda på CS och dricka cola.


Kommentarer
Postat av: Linda - Livet är rosa!

NEJ! BLOGG ÄR SÅ JÄKLA MYCKET ROLIGARE!

2009-09-29 @ 17:39:29
URL: http://lindaviola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0